PR, event, sociala medier, marknadsföring, affärsänglar och riskkapital
       
   

Gatans Mat - kokbok
till förmån för hemlösa med Sveriges främsta kockar och eldsjälar
Läs mer och köp boken

       
   

Projekt Södermalm
Företagshotell. OfficeSpot och övernattning
Läs mer och visa intresse

       
   

Alla har talang!
Första boken på svenska om talang. Gratis e-kurs!
Läs mer och köp boken

       
   

TÄNK OM –
Om konsten att vara modig, attitydspsykologi av Fredric Bohm
Läs mer och köp boken

Events

Events

Vi på TGIM mixar traditionell marknadsföring, sociala media och PR med nytänkande eventmarketing, medieträning, videointervjuer och teknik. Varför events? Marknadsföring omfattar alla de aktiviteter som utförs mot marknaden, från val av produkt att sälja, val av målgrupp, prissättning med mera. Marknadsföring handlar även om att definiera och ta fram erbjudanden som svarar mot behoven, möter utmaningarna och skapar kundvärde samt att positionera produkter på marknaden. Många väljer att lansera olika produkter och sammanhang via events. Här är vi på TGIM en bra part att ta in i strategiarbetet för att säkerhetsställa en röd tråd och högsta kvalité - hela vägen genom processen. Vi samarbetar med de främsta på marknaden från lokaler och catering till föreläsare, artister, ljud, ljus med flera.

Eventmarketing

Varför eventmarketing? Marknadsföring handlar om att berätta om vad man ska göra, att man gör det och efteråt att man har gjort det. Denna tre-steg-process är lätt att applicera när det gäller eventmarketing. Oavsett om det är ett internt event med en egen målgrupp eller ett officiellt externt event tjänar man på att kommunicera ut de olika stegen. Events är en del i säljarbetet och ett bra sätt att stärka sitt varumärke. Att kunna konkretisera värden och i den fortsatta kundrelationen säkerställa att förväntningarna infrias. TGIM tar uppdrag inom eventmarketing där fokus ligger på att hålla i processens helhet och skapa mervärden.